iCAN

iCAN

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της Ιατρικής Εκπαίδευσης είναι η έλλειψη αξιολόγησης της πρακτικής εκπαίδευσης τόσο από φοιτητές όσο και από καθηγητές. Πώς οι Ιατρικές Σχολές στην Ελλάδα αναγνωρίζουν τα ελλείμματά τους αλλά και τα θετικά τους στοιχεία, με σκοπό τη βιωσιμότητα και το συγχρονισμό με τις τρέχουσες εξελίξεις, από τη στιγμή που δεν εκτιμάται με κάποιο τρόπο η αντίληψη των φοιτητών;

Οι φοιτητές Ιατρικής, όντας ως κύριοι αποδέκτες της εκπαίδευσης που λαμβάνουν από τις Ιατρικές Σχολές, πρέπει να ανταποκρίνονται στο ρόλο τους, εκφράζοντας τη γνώμη τους και αξιολογώντας το εκπαιδευτικό περιβάλλον και την παρεχόμενη από τις Ιατρικές Σχολές εκπαίδευση.

Η HelMSIC αναγνωρίζει την ανάγκη να αποκτήσουν οι φοιτητές Ιατρικής τη δυνατότητα αξιολόγησης της εκπαίδευσής τους σε Ιατρικές Ικανότητες που λαμβάνουν από τις Ιατρικές Σχολές και, σε συνεργασία με τη Μονάδα Ιατρικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και τον κ. Γιάνη Δημολιάτη, διανείμονται τα ερωτηματολόγια “iCAN” και “theyCAN” στους φοιτητές και καθηγητές όλων των Ιατρικών Σχολών αντίστοιχα.

Πρόκειται για μια προσπάθεια συλλογής δεδομένων που αποσκοπεί στο να καταγράψει τις εκάστοτε ανάγκες της ελληνικής ιατρικής εκπαίδευσης με την ανάλογη ανταπόκριση εκ μέρους της HelMSIC, η οποία συνίσταται σε κοινοποίηση των ευρημάτων της προσπάθειάς μας στους αρμόδιους φορείς αλλά και σε προσαρμογή των δράσεών μας ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των φοιτητών. Στόχοι αυτής της προσπάθειας είναι:

  • Δυνατότητα αξιολόγησης της εκπαίδευσης σε Ιατρικές Ικανότητες τόσο από τους φοιτητές Ιατρικές όσο και από τους καθηγητές-εκπαιδευτές
  • Αφύπνιση των φοιτητών Ιατρικής ως προς την ποιότητα της εκπαίδευσης σε πρακτικές δεξιότητες και άντληση συμπερασμάτων για τους καθηγητές με στόχο την αυτοβελτίωσή τους
  • Δυνατότητα επαναπροσδιορισμού των στόχων που τέθηκαν σε σχέση με την παρεχόμενη εκπαίδευση στους φοιτητές
  • Η συστηματική άσκηση πίεσης (advocacy) για αλλαγές στα προγράμματα σπουδών.

Πίσω σε: Καμπάνιες…